Kalbinin en derinlerinden bir dilek tut,postu reblogla ve bekle

sessizbirtavir:

supernaturalseytani:

bulutlarinardindakiyalnizlik:

hayalkiriklarialtinda:

biznezamanmutluolcaz:

gitarinikiramayangitarist:

ateisteinanmayantanri:

Allah çarpsın okunmuş bu post. Tuttu valla.

Ayfon 6 istediydim babam yeni b itelefon çıkmış foni 6 mıdırnedir dedi alalım dedi amk :oo

3 veya 4 kez rb yaptım çok büyük bir şey istemiyorum lütfen olsun

lütfen

sondaki lütfenin çaresizliği…

Yemin ediyom okunmus post milyon defa dilek diledim hepsi tuttu amk

Tuttu lan valla stajdan cıkalım artık dedim 5 dakika sonra abi hadi çıkıyoz dedi. Ben bunu taslağa kaydedeyim jshsjw

(via ayriliksigarasi)


Purple Lightning Guitar Pick